1.390 visninger
|
Oprettet:
hund skudt under gåtur(stærke billeder) {{forumTopicSubject}}
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1881546.ece
utroligt hvad folk kan finde på... kan blive så gal i skralden over at nogle kan finde på den slags
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 112 Svar: 2.013
Han kunne ligeså godt have kommet til at skyde manden. Den person burde jo lukkes inde!
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 112 Svar: 2.013
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
mar 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 142
Der står at manden passede hunden - så må det formodes at den ikke bor der til daglig.. Eller hvad? Synes artiklen er lidt tynd med informationer, men det er jo også EB..
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.224
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
Wow, han skulle sgu da låses væk.. Manden er jo syg. Når han både skyder en hund, der går med sin ejer (og ikke engang dræber den på stedet! Det er da det mindste man så kan gøre Så den ikke skal lide)
Og truer andre mennesker med ladt gevær...
Undrer mig over hvorfor han ikke har fået taget sit jagttegn og våbentilladelse, dengang han truede de andre....
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.496
- Han har haft en snak med hundeejeren omkring den i marts måned, og han har sagt, at han ikke vil have, at den strejfer rundt på marken. Han har også sagt, at han godt kunne finde på at skyde den, siger vicepolitikommissær Ole Rasmussen fra Næstved politi. "
Så han har advaret om at han ikke ville have den hund på sin mark...
"Min påstand er, at jeg ikke tror på, at der er nogen, der ville skyde en hund , hvis den står fem meter væk fra ejeren. Det ville være vanvittigt, siger Ole Rasmussen fra Næstved lokalpoliti. "
Men jeg synes ikke med det der indtil videre er kommet frem, at man kan sammneligne med Balder. Der var der jo blevet klaget og afleveret hund over 20 gange der blev skudt og politiet havde også været inde over.
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.496
dec 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Takker for alt og alle jeres dejlige ord.. Vi i fam. Er meget berørte af dette og det betyder virkelig meget med alt den støtte.. Osvald var verdens bedste labrador og havde sind som en på 5 år.. Vi vil huske ham for alt det gode han bragte familien..
Håber i vil gå på vores støttegruppe på facebook : ganneskov vej og blive medlem.. Så vi kan stå samme overfor den type mennesker..
Mange hilsner
Hundens ejer
Danny hansen
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.635
Men hvor er det dog chokerende, at 36 og nogen % mener, at det er hærværk at dræbe en hund! Det er godt nok sygt og forstyrret. Det er for hulan ikke en ting, vi snakker om her, men et levende væsen med nerver og følelser ligesom andre levende individer.
jan 2012
Sarah, det er ikke nok at advare som han har gjort for det første, det skal være en offentlig advarsel på skrift, for det andet er manden før dømt for at have truet andre med sit våben, og får det trejde så syntes jeg at politimanden besked om at han ikke tror på at ejers far stod 5 m væk, politiet skal ikke tro de skal bevise. Der er i min verden ingen undskyldning for at skyde en hund som denne har gjort og det værste er at han ikke ramte, så hunden skulle have smerter , Føj for et svind , undskyld mit franske men det mener jeg han er. Men du har ret i at den intet har med Balder sagen at gøre det var en helt anden situation , selvom jeg også er modstander af man skød Balder, pga de ejere i den sag var uansvarlige.
jan 2012
(link fjernet)
Ps Danny håber det er ok at jeg har linket til gruppen ???
dec 2012
Irina: ja osvald var en rigtig god og smuk dreng i sin bedste alder
Danny hansen
okt 2012
Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
Noget helt andet er at det er ufatteligt at man tør skyde andre folks hunde som i dette tilfælde. I mange tilfælde vil skytten jo gamble ret meget med sin egen eksistens-berettigelse. I mit/vores tilfælde er hundene jo en del af familien, og at løsne skud med ens familie vil soleklart sætte skyttens helbred på spil i høj grad.
dec 2012
min datter har lavet dette, håber inderligt i vil dele dette med dem i kender.
Vh
Danny Hansen
jan 2012
dec 2012
Følger: 1 Svar: 1
jan 2012
hund skudt under gåtur(stærke billeder)